کد خبر: طرح-شهید-سلیمانی-در-کنترل-بیماری-کرون
۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و تبریک به دانشمندان ایرانی در  ساخت واکسن کرونا و اجرای آزمایش آن اظهار داشت: این مایه افتخار و مباهات است که در شرایط تحریم از ظرفیت‌های داخلی به جایی برسیم که همانند کشورهای آمریکا، روسیه، چین واکسن کرونا تولید کنیم.

وی، با قدردانی از تلاش دانشمندان ایرانی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تاکید کرد: امید می‌رود گام بعدی برداشته و نیاز کشور در واکسن کرونا تامین شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا افزود: نباید یک سر سوزن در رعایت پروتکل بهداشتی غافل شویم و در این راستا رنگ‌بندی‌ها  نباید ما را دچار غفلت کند چراکه اگر نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجهی شود با شرایط خطرناکی در انتشار مجدد کرونا مواجه می‌شویم.

گراوند محافظت از شرایط فعلی برای جلوگیری از انتشار کرونا را یک ضرورت دانست و بیان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در مدیریت بیماری کرونا بسیار مهم و موثر است که در این طرح از ظرفیت بسیج، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استفاده شده که نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان بوشهر داشته است.

 

وی، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در هفته جاری تاکید کرد: باید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این عرصه تشدید شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ویروس کرونا سرما و گرما نمی‌شناسد  و در هر شرایطی منتشر می‌شود گفت: باید ضمن پرهیز از دورهمی‌ها و تجمعات از برپایی هرگونه نمایشگاه جلوگیری شود و اجازه برپایی هیچ نمایشگاهی در استان بوشهر از جمله نمایشگاه مبلمان داده نمی‌شود.

گراوند از تداوم اعمال محدودیت‌های شبانه در تردد خودروها در شهرهای استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد: برپایی مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی در فضای مجازی برگزار و در این راستا باید از ظرفیت صدا و سیما استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha