کد خبر: طرح-توسعه-بيمارستان-امام-خمينيره-اراك
۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید علی آقازاده  در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) در ردیف اعتباری این سازمان لحاظ نشده  بود که با پیگیری‌های استان و مساعدت رئیس این سازمان اسفندماه پارسال  ردیف اعتباری  گرفت.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح ۲۵ تخت بستری  به ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک اضافه می‌کند و گام مهمی در راستای تقویت ظرفیت درمانی استان مرکزی است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) اراک از پیشرفت فیزیکی قابل قبول برخوردار است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این طرح تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

آقازاده اظهار داشت: یک قطعه زمین ۱۰ هکتاری در منطقه گردوی اراک از سوی تامین اجتماعی برای ساخت اقامتگاه و مجتمع تفریحی بازنشستگان اختصاص داده شده که عملیات ساخت آن کلید خورده و انتظار می‌رود با تامین اعتبار لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی برآیند تکمیل این طرح شتاب بیشتری بگیرد.

وی اضافه کرد: جامعه کارآفرینان استان مرکزی از اقشار فرهیخته و فداکار این استان هستند و حمایت همه جانبه از این قشر اولویت اصلی استانداری محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز پنجشنبه از شعبه ۲ تامین اجتماعی شهرستان اراک، بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) ، پلی‌کلینیک در حال ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) و سالن چند منظوره ورزشی تامین اجتماعی با حضور مدیران و مسئولان استان مرکزی بازدید کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha