کد خبر: طرح-تحریمی-کنگره-آمریکا-درصدد-شرطی-کرد
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
طرح تحریمی کنگره آمریکا درصدد شرطی کردن اقتصاد ایران است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در واکنش به رونمایی جمهوریخواهان کنگره آمریکا از بزرگترین بسته تحریمی علیه ملت ایران، گفت: این اقدام نشان می دهد دو حزب جمهوری خواه و دموکرات ایالات متحده در مقابله با ایران، ارزش های اسلامی و ملت های آزاده دارای اهداف و راهبردهای مشترک هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته می توان اذعان کرد جمهوریخواهان همانند دوران ریاست جمهوری ترامپ درصدد مقابله سخت مانند اعمال تحریم های شدید هستند اما دموکرات ها از طریق مذاکرات به دنبال رسیدن به اهدافشان هستند که دو یک سیاست را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با رونمایی از طرح بسته بزرگ تحریمی می خواهند شرطی شدن اقتصاد را به کشورمان القاء کنند تا از این طریق به اقتصاد ایران آسیب بزنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه شاهد هماهنگی میان جریان اروپایی و آمریکایی هستیم، افزود: این مهم در حالیست که این کشورها باید بپذیرند جمهوری اسلامی ایران بر اساس راهبردهای مشخص شده رفتار می کند لذا باید دست از تهدیدها و اعمال محدودیت های جدید بردارند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید دقت بیشتری به خرج دهند و بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی رفتار کنند تا صدای ملت ایران به دنیا برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha