کد خبر: طرح-آب-رسانی-هلال-احمر-قزوین-به-مناطق-مح
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ حسن آصفی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح« نذر آب ۳» در سال جاری و بازدید میدانی تیم اعزامی این جمعیت به شهرستان هامون، آب‌رسانی به روستاهای ملارضا، کوچکزائی، الهی، جعفری، ده تقی، لولینک، شیردل و قلعه سام با محوریت استان قزوین و در قالب طرح نذر مهربانی. انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای آبرسانی به این روستاها هماهنگی های لازم با مجمع خیران استان صورت گرفته و با همکاری خیرین عضو این مجمع مقرر شده که اقداماتی برای انجام پروژه آبرسانی صورت گیرد تا بتوانیم قدمی شایسته در جهت رفع مشکلات مردم این روستاها در استان سیستان و بلوچستان برداریم.

آصفی، تأمین لوله و اتصالات مورد نیاز آب رسانی را یکی از اقدامات جهت انجام پروژه آبرسانی به این روستاها عنوان کرد و افزود: تأمین هزینه اجرای طرح، نظارت بر اجرای طرح و معرفی پیمانکار واجد شرایط برای اجرا از دیگر اقداماتی است که در پروژه آبرسانی به این روستاها انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، در پایان ضمن دعوت از تمامی خیران استان جهت مشارکت در این طرح ، افزود: امیدواریم با استفاده از توانمندی‌های خیران استان قزوین و با اجرای طرح آبرسانی در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان، اندکی از مصائب و مشکلات مردم شریف این استان برطرف شود و بتوانیم خدمات خوب و شایسته‌ای مثل گذشته به هموطنان در استان سیستان و بلوچستان ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha