کد خبر: ضعف-و-ترس-صهیونیسم-جهانی-با-ایستادگی-مل
۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،متن پیام دکتر سید علی ریاض به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

حادثه ترور دانشمند هسته ای کشورمان، شهید دکتر محسن فخری زاده، بار دیگر خباثت و کینه ی دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی را یادآور شد.

دانشمند مجاهد، شهید فخری زاده علاوه بر حضور موثر و با اخلاص در دفاع از انقلاب و کشور عزیزمان در دوران جنگ تحمیلی، با نبوغ و پشتکار خود، سال ها پیشرفت و بالندگی علمی-فناوری این مرز و بوم‌را سبب شد .

ترور چنین شخصیت ارزشمندی می تواند نشانه ضعف و ترس رویارویی دشمن و صهیونیسم جهانی با ایستادگی و مقاومت ملتی باشد که قریب به چهل و یک سال دسیسه های بی رحمانه ی دشمن را نقش بر آب کرده اند.

اگرچه شهادت این دانشمند فرهیخته، غم بزرگی بر دل ملت ایران می نشاند، لیکن به گواه تاریخ اینگونه تحرکات ناجوانمردانه دشمنان این مرز و بوم، هیچ تغییری در عزم و اراده ی ملت ایران در جهت رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور نخواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، ملت غیور ایران سربلند و خانواده محترم ایشان ، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای این شهید سرافراز و صبر برای خانواده ایشان به ویژه همسر مکرمۀ آن شهید عزیز مسئلت می نمایم.

دکتر سید علی ریاض

معاون امور مجلس مجمع تشخیص مصلحت نظام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha