کد خبر: ضرورت-همکاری‌های-مشترک-در-آموزش-همگان
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، دکتر خسرو رحمانی در جلسه ای با سرهنگ عین الله جهانی، استفاده از ظرفیت های هر دو سازمان برای آموزش فرهنگ ترافیک به عموم مردم را مهم و ضروری دانست.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری با اشاره بر ایجاد زمینه همکاری برای تولید محصولات اموزشی مشترک و انتشار در فضاهای مجازی و فضای رسانه، بر ضرورت ارائه آموزش های عمومی و  تخصصی امداد و نجات تأکید کرد و گفت: از آن جایی که پرسنل پلیس ، اولین نیروهایی هستند که وارد صحنه تصادفات می‌شوند بنا بر این فراگیری آموزش های عمومی و تخصصی امداد و نجات برایشان لازم و ضروری است.

دکتر رحمانی همچنین گنجاندن سرفصل ها و محتواهای آموزشی پلیس راهور در دوره های آموزش همگانی، اعتباربخشی به محتواهای تولید شده در جمعیت هلال احمر در زمینه حوادث رانندگی و  ... را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بر شمرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، موضوعات، مطرح و زمینه همکاری های مشترک بررسی شود و در نهایت در قالب تفاهم نامه مشترک با امضای بالاترین سطوح سازمانی طرفین ابلاغ شود.

سرهنگ جهانی نیز با استقبال از رویکرد هلال احمر؛ از آمادگی پلیس راهور با استفاده از ظرفیت های مختلف این نهاد خبر داد و افزود: آمادگی کامل برای همکاری مشترک در حوزه تولید محتوا و آموزش های مختلف به ویژه برای افراد متقاضی گواهینامه وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha