کد خبر: ضرورت-توسعه-زیرساخت-‌های-فرهنگی-مناطق
۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار مازندران در جلسه بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان های غرب استان، افزود: شهرستان های گردشگرپذیر باید به جایگاه واقعی خود برسند تا خدمات مطلوب‌تری به مردم و مسافرین ارائه دهند.

وی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای و مثبت اخیری که در این شهرستان ها صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که شاهد حضور سرمایه‌گذاران بیشتری باشیم و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفین در این شهرستان ها باید تداوم یابد.

 استاندار مازندران با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان های هدف گردشگری باید توسعه یابد، افزود: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در نهایت موجب ایجاد آرامش و آسایش بیشتری برای مردم این شهرستان می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های غرب استان مازندران در ایام آخر هفته دارای جمعیت چند برابری می‌شوند لذا این شهرستان‌ها جهت توسعه زیرساخت‌ها نیاز به اعتبارات ملی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: حضور گردشگران را باید به عنوان یک پتانسل اقتصادی دید و با یک نگاه و برنامه بلندمدت از این پتانسیل برای توسعه بیشتر مناطق گردشگرپذیر و افزایش رونق اقتصادی مردم آنجا استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha