کد خبر: ضرورت-توسعه-خدمات-الکترونیکی-و-غیر-حضو
۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ بهرام سرمست استاندار قم در چهل و دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم ، با اشاره به اینکه استان قم موج اول شیوع کرونا را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: قم همچنان در وضعیت زرد می باشد، و با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن رفتار ویروس در ایام پیش رو، ضروری است تا تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی در اماکن، اجتماعات و سایر مراکز تجمع در دستور کار مسئولان و عموم مردم قرار گیرد.

استاندار قم با بیان اهمیت استفاده از خدمات غیر حضوری، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و سایر نهادهای خدمت رسان اهتمام خود را بر توسعه فراگیرتر خدمات الکترونیکی و پاسخگویی غیر حضوری به مردم قرار دهند.

سرمست به عملکرد بخش های اجرایی در ارائه خدمات دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه های استان در راستای رسیدگی به شکایات مردمی و اجرای بخشنامه های جاری در این حوزه، مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی رتبه بالای استان در بسط زیرساخت های مجازی و تحقق دولت الکترونیک در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات غیر حضوری از تمام ظرفیت های دستگاه متبوع خود بهره برند.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر توفیقات ستاد کشوری مبارزه با کرونا، ادامه داد: اتخاذ سیاست های دولت تدبیر وامید، طی سالهای گذشته، و ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه سلامت و اجرایی ساختن طرح تحول نظام سلامت کشور، سبب شد تا در کنار حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری و همکاری همه جانبه مردم، کشور ایران بعنوان یک الگوی موفق در مهار بیماری کرونا در سطح دنیا مطرح شود.

سرمست همچنین به نمود عملی فناوری های جدید و طرح های دانش بنیان در کشور اشاره و تصریح کرد: توفیقات شرکت های دانش بنیان در شرایط تحریم، توانمندی و تاب آوری نظام اقتصادی کشور را تحت مدیریت اقتصادی بدون وابستگی به درآمد های نفتی را به نمایش گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha