کد خبر: ضرورت-توجه-به-اقتصاد-سلامت-و-توزیع-عادل
۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵
ضرورت توجه به اقتصاد سلامت و توزیع عادلانه تجهیزات و امکانات پزشکی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، غلامرضا مرحبا با اشاره به جلسه امروز(دوشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: بهرام عین اللهی برنامه‌های خود را ارائه کرد و بر ضرورت توجه به اقتصاد سلامت و توزیع عادلانه تجهیزات و امکانات پزشکی و پزشکان متخصص در نقاط مختلف کشور از جمله تقویت امکانات پزشکی در نقاط محروم و دوردست تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره ضرورت مقابله با بیماری کرونا هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت، گفت: متأسفانه هر روز تعداد زیادی از هموطنان خود را از دست می‌دهیم و و بسیاری از مردم هم با درد و رنج این بیماری دست به گریبان هستند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واکسیناسیون عمومی کشور از جمله مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود و البته این مسئله جزو برنامه‌ها و دغدغه‌های اصلی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم بود و امیدواریم که در آغاز دولت جدید با روش‌های بهتری نسبت به این مسئله عمل کنیم.

مرحبا بیان کرد: استفاده از پزشکان متخصص، آموزش پزشکی و عدالت پزشکی هم از جمله مسائل دیگری بود که در صحبت‌های نمایندگان و وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شد.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: عیسی زارع‌پور هم برنامه‌ها و سوابق علمی و تخصصی خود را ارائه داد و نمایندگان هم درباره ضرورت گسترش تکنولوژی های ارتباطی در نقاط مختلف کشور، استفاده از اینترنت با کیفیت و پهنای باند بهتر، مدیریت فضای مجازی، ایجاد موتور جستجوی ملی و شبکه ارتباطات ملی نقطه نظرات خود را مطرح کردند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha