کد خبر: ضرب-شست-بازیگر-ایرانی-به-متجاوزان-جنسی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
ضرب شست بازیگر ایرانی به متجاوزان جنسی در اتریش!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی هفته گذشته در خیابانی واقع در وین متوجه ایجاد مزاحمت سه مرد برای یک دختر نوجوان اتریشی و کتک خوردن پیرمردی که قصد دفاع از وی را داشت، شد.

این بازیگر پس از خرید از یک سوپرمارکت در خیابان Heiligen Strasse و خروج از آن متوجه ضرب و شتم دو مرد نسبت به یک پیرمرد و کشمکش مرد سوم با دختری 15 ساله در بوستان مقابل شد. به همین دلیل برای کمک به دختر و پیرمرد پیش رفت و با فنون رزمی از اقدام سه مرد غیر اروپایی که با قصد تجاوز به سمت دختر حمله کرده بودند جلوگیری کرد.

به دنبال این اتفاق ماموران پلیس وین سر رسیده و افراد خاطی را که به دلیل ضربات وارده توسط انوشیروان محسنی، یکی از آن ها از هوش رفته و دو نفر دیگر دچار صدمات شدیدی شده بودند بازداشت کردند.

این اقدام انوشیروان محسنی بازتاب گسترده ای در رسانه های اتریش داشته است و رئیس پلیس منطقه 19 و 20 این کشور اقدام هنرمند و ورزشکار ایرانی را تحسین و از وی تشکر کرد.

انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی و قهرمان چهار دوره تای بوکس اروپا قرار است در روز های آینده در گران ترین فیلم اتریش یعنی "HADES" به عنوان نقش اول بازی کند. وی چندی پیش برای بازی در فیلم "تاک تیک" مورد تحسین رسانه های اروپا قرار گرفت و قرار است این فیلم در ماه اردیبهشت در کشورهای مختلف اروپا اکران شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha