کد خبر: صعود-سه-شطرنج‌باز-ایران-به-نیمه‌نهای
۲ دی ۱۳۹۹، ۷:۰۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سایت فدراسیون شطرنج ؛ در ادامه مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان که به صورت آنلاین و به میزبانی گرجستان در حال پیگیری است، مهدی غلامی، سینا موحد و امیررضا پورآقا بالا با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار بازیکن برتر رده‌های سنی خود راه یافتند.
در چارچوب این رقابت‌ها، مهدی غلامی در رده سنی زیر ۱۸ سال با پیروزی ۱.۵ بر ۰.۵ مقابل شطرنج باز روسیه راهی مرحله نیمه نهایی شد. در رده سنی زیر ۱۶ سال امیررضا پورآقابالا حریفی از گرجستان را با نتیجه ۱.۵ بر ۰.۵ شکست داد و به این مرحله راه یافت.
سینا موحد دیگر شطرنج باز راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات رده‌های سنی جهان است. وی با پیروزی دو بر صفر مقابل حریفی از چین به این مرحله صعود کرد.
غلامی، پورآقا بالا و موحد امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان و با دیدارهای خود را برگزار می‌کنند. مهرداد اردشی هدایت این شطرنج بازان را برعهده دارد.
در چارچوب مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان، ملیکا محمدی و بردیا دانشور شطرنج بازانی بودند که از صعود به نیمه نهایی بازماندند. محمدی در رده سنی زیر ۱۰ سال با یک تساوی و یک شکست، شانس صعود به این مرحله را از دست داد و دانشور بعد از تساوی در دو دیدار سریع، در دیدارهای تکمیلی متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha