کد خبر: صالحی-امیری-در-بازدید-از-فدراسیون-هاکی
۲۲ دی ۱۳۹۹، ۷:۱۲
صالحی امیری در بازدید از فدراسیون هاکی:قدیمی می تواند جهش خوبی در هاکی ایجاد کند
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت  به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمیته از فدراسیون ژیمناستیک، هاکی دومین فدراسیونی بود که امروز مورد بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک قرار گرفت.
رئیس کمیته ملی المپیک در این بازدید اظهار داشت:یکی از برنامه ها جذب 10 نفر از قهرمانان ورزشی در کمیته و استخدام آنهاست چرا که این قهرمانان مدیران آینده ورزشی هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند هدف ما از حضور در کنار شما قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران فدراسیونهاست چرا که افرادی هستند که سالیان سال در ورزش حضور داشته و زحمت کشیده اند  و نقطه نظرات آنها  برای ما ارزشمند است .
وی افزود:شایسته است یادی کنیم از مرحوم استاد شفیع  که حق بزرگی به گردن هاکی دارند از تلاشهای آقای قدیمی هم در این مدت تشکر می کنیم هاکی اگر چه فدراسیونی بزرگی نیست ولی در آن انسانهای بزرگ و با تجربه ای حضور دارند و قطعا در آینده نزدیک  تعداد ورزشکاران آنها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
در ادامه مجید کیهانی عضو هیات اجرایی در صحبتهایی از زحمات رئیس فدراسیون هاکی قدردانی کردند و عنوان داشتند بهتر است با پیشنهاد به مجلس مصوبه ای اضافه شود که باشگاه های ورزشی ۱۰ درصد بودجه خود را در ورزشهای المپیکی هزینه کنند .
 همچنین هادی ساعی دیگر عضو هیات اجرایی نیز خاطر نشان کرد:دکتر قدیمی گردن‌همه ورزشکاران ، قهرمانان و مدیران حق دارند و هر جا بودند منشا خیر بودند ، الان هم در هاکی با تیمی که بسته اند قطعا تحولات بزرگی را در این رشته شاهدخواهیم بود ایشان می تواند این رشته را با همکاری شهرداری محلاتی و به نوعی همگانی کند .آماده کمک به این فدراسیون برای جهش هاکی هستیم.
در ادامه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز گفت:به مسئولین فدراسیون خسته نباشید می گویم انصافا ورزش در جنگ نابرابر است چرا که  بودجه ای که برای ورزش هزینه شده در مقابل نتیجه ای که گرفتیم خیلی خوب بوده است.
سپس دکتر قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک  اعضای هیات اجرایی در فدراسیون هاکی ابراز داشت: ما ۹ کرسی بین المللی در آسیا کسب نمودیم  برنامه ریزی کلانی برای رشد و تسعه هاکی در کشور و بین المللی داریم و در راستای اعتلای داوری و مربیگری ، حدود ۴۰۰ نفر آموزش دیدند بخصوص که اولین آکادمی بین المللی در همدان فعال خواهد شد البته انبارهای  ما از لحاظ تجهیزات خالی است و نیازمند حمایت  شما هستیم .
در ادامه خانم دکتر چنارانی نائب رئیس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حمایتهای رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت:یک زمین‌در آزادی و انقلاب درخواست کردیم در شرایطی که یک سرمایه گذار آماده ساخت این مجموعه باشد که ساخت آن هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان می باشد که  نیازمند حمایت هستیم  و  به دنبال ثبت ملی ورزش هاکی به نام ایران هستیم  چرا که جزو ورزشهایی هست که لایه های مختلفی  را در بر می گیرد  و حتی امکان استفاده ازآن برای همه سطوح جامعه میسر است.
در پایان این دیدار با نظر مثبت رئیس کمیته ملی المپیک واعضای  هیات اجرایی حاضر در این نشست مقرر گردید بخشی از هزینه های خرید تجهیزات هاکی توسط کمیته ملی المپیک پرداخت گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha