کد خبر: شیفت-شب-امشب-روی-آنتن-شبکه-سلامت-می-رو
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۱
«شیفت شب» امشب روی آنتن شبکه سلامت می رود
به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، اجرای موسیقی توسط بابک افرا، پخش آیتم های متنوع  و همچنین برگزاری شب شعر از ادامه برنامه خواهد بود. در بخش اول، با میزبانی از رضا بنفشه‌خواه و اسدالله یکتا شب یلدایی را رنگارنگ می‌کند و خاطرات این شب با حضور پیشکسوتان عرصه بازیگری بیان می شود.
در بخش دوم ویژه برنامه شبکه سلامت عبدالجبار کاکایی، سعید بیابانکی و صابر سعدی پور از شاعران معاصر کشورمان در خصوص یلدا و آیین‌های بلندترین شب سال سخن خواهند گفت و قطعاتی را خواهند سرود.
در بخش سوم با حضور دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت و به صورت مجازی با بیمارستان‌ها نیز ارتباط برقرار می‌شود و با تبریک روز پرستار، از زحمات مدافعین سلامت قدردانی خواهد شد.
میهمانان بخش چهارم نیز سیاوش گرجستانی پسر مرحوم سیروس گرجستانی و نیلوفر جلیلوند دختر مرحوم جلیلوند حضور خواهند داشت، که با یادی از درگذشتگان جامعه هنری همراه خواهد بود.
در بخش پایانی نیز دکتر نرگس رجایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند و‌ دکتر هایده شیرزادی فعال باسابقه محیط زیست مهمانان این برنامه بوده و در خصوص زمین و حفظ و نگاهداشت آن صحبت خواهند کرد.
آیتم های عروسکی، خیمه شب بازی، اجرای موسیقی با حضور بابک افرا، پخش مستند دکتر عباس مومن زاده استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گزارش مردمی در خصوص یلدا، موشن گرافیک، وله تبریک روز پرستار  پخش خواهد شد.
گفتنی است تهیه‌کننده این برنامه سید محمد حسین پور فاضلی‌نژاد و اجرای برنامه برعهده آرش ظلی پور خواهد بود. این برنامه ترکیبی با حضور جمعی از مدافعان سلامت، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در جهت پاسداشت و گرامیداشت شب یلدا و همچنین روز پرستار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha