کد خبر: شکوه-برنامه-های-ایام-الله-دهه-فجر-با-حضو
۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵
شکوه برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور مردم بیشتر می شود

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،علیرضا بصیری در جلسه ستاد دهه فجر باحضور مسئولان شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء به پیروزی رسیده است و تمامی آحاد جامعه مدیون خون شهدای لنقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، ادامه داد: برنامه های دهه فجر باید به شکلی منسجم و باشکوه برگزار گردد و برای این ایام می توانیم از ظرفیت خانواده های شهداء،آزادگان و ایثارگران جهت تبیین و بیان آرمانهای انقلاب به نسل جوان و نوجوان بهترین استفاده را داشته باشیم.

این مقام مسئول هشدارداد: وظیفه سنگینی بر گردن مسّولان نظام است و با هدایت های مقام معظم رهبری و دل سپردن به فرامین رهبر انقلاب می توان سختی ها را پشت سر گذاشت.

وی تاکید کرد:برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب هرچقدر مردمی تر باشد از شکوه بیشتری برخوردار خواهد بود و سایر دستگاه ها در کنار مردم امکانات را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم گرامی داشت ایام الله دهه فجر به کار بندند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت:نصب تمثال شهداء و برنامه ها با محتواهای جذاب باید در سطح شهرستان انجام شود و هر دستگاهی بهترین برنامه را جهت برگزاری مراسم دهه فجر تدوین و طراحی کند.

علیرضا بصیری در پایان خاطر نشان کرد: وحدت بین مردم و مسئولان به هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های  دهه مبارک فجر می انجامد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha