کد خبر: شکست-کرونا-با-همراهي-و-فرهنگ-بالاي-مردم
۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ شاهرخي با اشاره به اهميت سلامت مردم گفت: تمام تلاش ما حفظ جان و سلامت مردم است. ستاد استاني توانست با برنامه‌ريزي و انسجام در عمل، بيماري کرونا را مديريت کند.

وي افزود: تدبير هوشمندانه و ارزشمند وزارت بهداشت، درمان در کنترل بيماري موثر بود.

استاندار همدان ضمن تشکر از تدابير انجام شده در ستاد ملي مقابله با کرونا، گفت: از ستاد ملي مقابله با کرونا با محوريت رئيس جمهور که توانستند با تدبير و اميد تعامل مستمري بين ستادهاي سراسر کشور برقرار کنند تا بتوان اقدام مشترکي انجام گيرد، تشکر مي‌کنيم.

وي اظهار کرد: تلاش‌هاي بي‌وقفه و فداکاري شبانه‌روزي کادر بهداشت و درمان استان همدان، در مدتي که درگير مقابله با اين بيماري بودند، قابل تقدير و تشکر ويژه است.

شاهرخي با اشاره به همراهي و همکاري خوب مردم در رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، گفت: مردم استان همدان نيز به پشتوانه فرهنگ و تمدني که دارند، توانستند با رعايت نکات بهداشتي و انجام پروتکل‌هاي بهداشتي کمک شاياني در پيشگيري و مقابله با کرونا انجام دهند، و اين مردم، شايسته تشکر و قدرداني هستند.

وي افزود: هماهنگي و هم‌افزايي دستگاه‌هاي اجرايي و اقدامات بين بخشي در استان، در مديريت و مقابله با بيماري کرونا، بسيار تسهيل کننده بود. با تبعيت از ستاد ملي مقابله با کرونا، ما نيز با تمام تلاش و کليه امکاناتي که در اختيار داشتيم علاوه بر حفظ جان و سلامت مردم، توجه ويژه‌اي به معيشت و اقتصاد مردم داشتيم.

استاندار همدان، در بخش ديگري از سخنان خود به بخشي از نيازهاي ضروري استان همدان اشاره کرد و آن‌ها را در قالب درخواست از دکتر حريرچي معاون کل وزارت بهداشت و عضو ستاد ملي کرونا بيان کرد. مهندس شاهرخي درر اين راستا گفت: بيمارستان شهيد سردار قاسم سليماني تويسرکان آماده افتتاح است و فقط مشکل تحويل و تحول آن مانده و بايد مقدمات افتتاح و آغاز بکار با هماهنگي دانشگاه انجام شود. راه‌اندازي رسمي اين بيمارستان از مهمترين مطالبات مردم شهرستان تويسرکان است.

وي افزود: بيمارستان اکباتان همدان، مستعد اين است که به يک مرکز درماني در منطقه غرب کشور تبديل شود.

شاهرخي در ادامه گفت: درخواست ما از وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکي اين است که در تخصيص اعتباري براي تکميل بيمارستان اکباتان مساعدت‌ کرده تا طبق وعده‌اي که به مردم داده شده، بتوانيم، آن را تکميل و به بهره‌برداري برسانيم.

لازم به ذکر است سي‌امين جلسه ستاد مديريت کرونا استان همدان، به رياست مهندس شاهرخي استاندار و، دکتر ايرج حريرچي معاون کل وزارت بهداشت و عضو ستاد ملي کرونا با موضوع بررسي آخرين وضعيت بيماري کرونا در سطح کشور و استان همدان برگزار شد. فرمانداران شهرستان‌هاي همدان نيز، هم‌زمان به‌صورت ويدئو کنفرانس در اين جلسه حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha