کد خبر: شکست-استقلال-مقابل-فولاد
۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
شکست استقلال مقابل فولاد

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت دیدار فولاد و استقلال از  در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که  این دیدار شاگردان جواد نکونام با برد ۲ بر ۱ یه پیروزی رسیدند.

در این دیدار شاگردان فکری از حریف پیش افتادند اما فولاد با زدن 2 گل به بازی برگشت و 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد تا اولین باخت استقلال در اهواز رقم بخورد. با این نتیجه فولاد 4 امتیازی شد.

گلهای این دیدار را  ووریا غفوری(62 پنالتی) برای استقلال، فرشاد احمدزاده(73) و لوسیانو پریرا (90 پنالتی) برای فولاد به ثمر رساندند.در این بازی حسین کعبی از زمین اخراج شد. در دیگر دیدارها تیم های ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان  به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد. در این مسابقه پیمان بابایی (۸۰) برای ماشین سازی و عبدالله حسینی (۸۹) برای ذوب آهن گلزنی کردند. با این نتیجه، ماشین سازی در جدول رده بندی لیگ برتر یک امتیازی و ذوب آهن دو امتیازی شدند. در دیگر دیدازها تیم فوتبال مس رفسنجان  به مصاف تیم گل‌گهرسیرجان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود گل‌گهرسیرجان به پایان رسید. گادوین منشا در دقایق 61 و 75 هر دو گل گل‌گهر را وارد دروازه میزبان رفسنجانی کرد. گل‌گهر سیرجان با برتری در این دیدار 6 امتیازی شد تا صدرنشین لیگ برتر شود.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha