کد خبر: شورای-شهر-به-دور-از-جنجال‌های-تبلیغات
۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷
شورای شهر به دور از جنجال‌های تبلیغاتی برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند

محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به برنامه های شورای شهر تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی تا پایان دوره پنجم مدیریت شهری اظهار داشت: قطعا از فرصت باقی مانده فارغ از دغدغه‌های موجود به کاری که بایسته و شایسته شهر تهران است، پرداخته خواهد شد.

وی افزود: شورای شهر دوره پنجم به دور از جنجال‌های تبلیغاتی و شوهایی که شکل می‌گیرد به دنبال هدف گذاری و اجرای برنامه‌هایی است که به نفع مردم و شهر تهران باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: هدف شورای شهر تهران اجرای برنامه همراه با تفکر و اندیشه است و ما همه فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه‌ریزی دقیق پیاده سازی خواهیم کرد.

حق شناس با اشاره به پروژه هایی که در دوران شیوع کرونا اجرای آنها با تاخیر و یا مشکلاتی مواجه شده است، گفت: قطعا کروناویروس حضور اجتماعی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده و تا حدودی به برنامه های مدیریت شهری نیز لطمه وارد کرده است؛ بر این عقیده ام که شاید کرونا فرصتی هم فراهم کرده تا ما به معضلات و مشکلات شهر تهران بیشتر فکر کنیم و برای حل آنها اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به آینده شهر تهران بیشتر فکر کنیم، افزود: امیدوارم در مدت زمان باقی مانده بتوانیم کاستی هایی که در شهر تهران وجود دارد را برطرف کنیم. همچنین باید تلاش کنیم تا بخشی از توانمندی‌هایی که باید شکل بگیرد با کمک هنر و تکیه فرهنگ غنی ایرانی در شهر ماندگار کنیم.

گفت‌وگو: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha