کد خبر: شهرستان-کرج-نیز-در-وضعیت-قرمز-و-هشدار-شی
۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۸:۴۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در گفتگوی زنده با شبکه خبر، جزئیات مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان را در وضعیت قرمز اعلام کرد و گفت: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد که امید است با همراهی مردم طی این هفته نتیجه بخش باشد.

استاندار البرز گفت: اگر حمایت های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع علی رغم میل باطنی، شاهد محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک اجباری است و ارائه و دریافت خدمات در ادارات و سازمان ها منوط به این امر می باشد، افزود: علاوه بر این، تعطیلی پنجشنبه ها، کاهش ساعت کاری ادارات و فعالیت ادارات و سازمان ها با یک سوم کارکنان نیز به ستاد ملی پیشنهاد شده و در انتظار تایید هستیم.

شهبازی گفت: البرز و تهران تعاملات بسیاری به لحاظ وجود جمعیت شناور بین این دو استان دارند، بنابراین می طلبد که در اتخاذ تدابیر، به این ویژگی توجه بیشتری صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha