شهرداری تهران در تحقق بودجه‌های غیر نقد عقب است/خبرهای خوبی از تخصیص اعتبار اوراق مشارکت رسیده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ محسن هاشمی در پایان دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به جزییات جلسه امروز شورا گفت: جلسه امروز با نطق پیش از دستور آقای حبیب زاده و تذکر برخی از اعضای شورا آغاز شد و بعد از آن بررسی یک فوریت طرح" الزام شهرداری تهران به حفظ بافت ارزشمند معاصر و هویت معنوی محله جماران و جبران عدم النفع مالکان قدیمی محدوده طرح" در دستور قرار گرفت که به تصویب رسید. همچنین در این جلسه طرح نظامنامه مشارکت و تعامل تشکلهای غیر دولتی و مدیریت شهری نیز بررسی شد که رای نیاورد و در نهایت  اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات پسماند بررسی شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه همچنین سید حسن رسولی خزانه دار شورا گزارش 8 ماهه حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در سال 99 ارائه کرد.

محسن هاشمی افزود: بر اساس این گزارش در 8 ماهه گذشته تا پایان آبان ماه شهرداری تهران می بایست 20 هزار میلیارد تومان درآمد کسب می کرد که از این میزان تنها 12 هزار میلیارد تومان کسب شده یعنی بالغ بر 62 درصد و 38 درصد بودجه که بیشتر مربوط به بودجه غیر نقد است محقق نشده است.

محسن هاشمی با بیان اینکه شهرداری هنوز در جذب بودجه های غیر نقد عقب است گفت: متاسفانه همچنان بحث تغییر قیمت ها و عدم تمرکز در تصمیم گیری برای فروش اموال غیر نقد سبب شده شهرداری تهران در تحقق بودجه غیر نقد موفق نباشد.

هاشمی در پایان سخنان خود نیز به بحث اوراق مشارکت اشاره کرد و گفت خبر های خوبی رسیده و امیدواریم هر چه زودتر اعتبار اوراق مشارکت تخصیص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha