کد خبر: شناسایی316-ابتلای-جدید-به-ویروس-کرونا-در
۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،آرش نجیمی گفت: طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 634 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان تست کرونا دادند که از این تعداد نمونه گیری، تست کرونای 316 بیمار در اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل مثبت اعلام شد.

وی افزود: در شبانه روز اخیر از این تعداد بیمار جدید کرونایی شناسایی شده 108 نفر با علائم بالینی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 114 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان گفت: در حال حاضر 953 مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 270 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه  و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند.

آرش نجیمی در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 30 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 13 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha