کد خبر: شناسایی-و-جمع‌آوری-بیش-از-دوهزار-دستگ
۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱

به‌گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان این خبر اظهار داشت: شناسایی مراکز استخراج رمز ارز بدون مجوز و غیرمجاز، از جمله محورهای مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و در راستای کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها محسوب می‌شود.

"سیدمحمد موسوی زاده" با اشاره به این که از آغاز اجرای طرح تا به حال 71 مزرعه رمـز ارز شناسایی شده است، یادآور شد: برنامه بازدید تیم‌های عملیاتی و ماموران خدمات مشترکان این شرکت، همواره در سطح استان با قوّت در حال اجراست و دستگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند، با همکاری نیروی انتظامی و نهادهای ذیربط جمع‌آوری می‌شوند.

وی تصریح کرد: شهروندان استان سمنان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه 121 مرکز فوریت‌های برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیرمجاز اقدام کرده و از پاداش مورد نظر بر اساس دستورالعمل این بخش بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان ساخت: افرادی که قصد استفاده از اینگونه دستگاه‌ها را دارند، حتماً می‌بایست مجوز لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ نموده و مشترکانی که جهت بهره‌مندی از سودهای نجومی با استفاده از تعرفه‌های برق به‌طور غیرقانونی اقدام به استخراج بیت کوین می‌کنند، مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورده و از سوی مراجع ذی‌صلاح با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha