کد خبر: شلیک-به-خانه-دو-افسر-پلیس-که-دارای-نوزاد
۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
شلیک به خانه دو افسر پلیس که دارای نوزاد ده روزه بودند در آمریکا!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از USA Today، مقامات روز پنجشنبه افشا کردند که مهاجمان سه شنبه شب به خانه دو افسر پلیس در شهرستان کامدن آتش گشودند و دو گلوله به در ورودی خانه اقامتگاه کامدن شرقی را نفوذ کرده‌اند. جوزف ویسوکی، رئیس پلیس شهرستان کامدن گفت، افسران و نوزاد 10 روزه آن‎‌ها در جریان حمله شبانه از آسیب دیدگی نجات یافتند. ویسوکی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این اتفاقی که رخ داده است ذهن و وجدان را متحیر می‌کنند. وی در توضیح این زوج گمنام که دو افسر بسیار خوب به تیم پاسخگویی محله او اعزام شده‌اند افزود: نمی‌دانم چرا آن‌ها مورد هدف قرار گرفتند. افسر مرد یک جانباز چهار ساله‌ی بخش شهرستان است و خانم دو سال پیش به این نیرو پیوسته است. ویسوکی گفت، هر دو پس از تولد فرزندشان در 5 سپتامبر، در مرخصی هستند.

سه نفر در این تیرانداری به پلیس مطنون هستند!

محققان بر این باورند که دو مظنون از اتومبیل رانده شده توسط شخص سوم خارج شده و حوالی ساعت 11:45 شب به سمت خانه آن‌ها آتش گشودند. [caption id="attachment_132423" align="aligncenter" width="800"]سه مظنون تیراندازی سه مظنون تیراندازی[/caption] خودروی متهمان، یک هوندا ادیسه 1998 با برچسب کاغذی موقت (پلاک موقت)، اوایل روز پنجشنبه پیدا شد. ویسوکی گفت که محققان دلیل این حمله را مشخص نکرده‌اند. وی گفت که پلیس این احتمال را نداده است که خانه به طور تصادفی مورد هدف قرار گرفته باشد. اما مدیر سهامدار بخش کامدن، لوئیس کاپلی قول داد مجازات برای هر کسی که در تیراندازی به خانه افسران مقصر شناخته شود، شدید خواهد بود. کاپلی گفت: من می‌خواهم یک پیام کاملاً واضح به اراذل و اوباش بی‌رحم و کثیف که در پشت این عمل بی‌معنا هستند بفرستم. ما می‌خواهیم شما را بگیریم و در کمال قانون تحت پیگرد قانونی قرار خواهید گرفت. فرد دیگری گفت: اگر فکر می‌کنید تحت پوشش برخی اقدامات ناخوشایند که ممکن است در سایر نقاط کشور رخ داده باشد یا تحت پوشش برخی از جنبش‌های ملی بتوانید با انجام این جنایات از دست قانون فرار کنید، در اشتباه هستید.

افسران پلیس در فشار زیادی قرار دارند...

ویسوکی خاطرنشان کرد افسران پلیس شهرستان به دلیل ناآرامی در بسیاری از جوامع با استرس بیش‌تری روبرو هستند. شلیک به خانه افسران پلیس آمریکا وی گفت: این تابستان همه‌ی ما را مورد آزمایش قرار داد. به نظر می‌رسد كه پلیس در حال حاضر دشمن عمومی شماره 1 است. رئیس پلیس، که در اوایل سال جاری در اعتراض به زندگی سیاه پوستان مهم بود، گفت: شما می‌بینید که در سراسر کشور چه می‌گذرد. ویسوکی با اشاره به امیدواری خود که این یک حادثه منزوی (بدون حملات مشابه دیگر) است گفت: ما مدام می‌گوییم که کامدن این‌گونه نیست. اما اکنون این اتفاقات رخ داده است. برای دستگیری و محکومیت افرادی که در این حمله مشارکت داشتند، پاداش 40000 (چهل هزار) دلاری پیشنهاد شده است. ویسوکی در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه پاداش‌های 20000 (بیست هزار) دلاری را ذکر کرد. روز جمعه 20000 (بیست هزار) دلار اضافی توسط PBA ایالت NJ ارائه شد که نماینده افسران اجرای قانون در سراسر نیوجرسی است. مایکل دریسکول، نماینده ویژه مسئول FBI در فیلادلفیا  گفت: محققان فدرال در عملیات جستجو و پیدا کردن مهاجمان شرکت می‌کنند.

این افراد برای جامعه یک تهدید هستند...

دریسكول كه آژانس وی 10 هزار دلار برای پاداش‌ها كمک می‌كند، گفت: بدیهی است هر كسی كه به یک خانه خصوصی آتش گشوده باشد، آن فرد یک تهدید است. این افراد برای جامعه تهدید هستند این احتمال را اضافه کنید که کسی ممکن است مجری قانون را هدف گرفته باشد، این تهدیدی واقعی برای شهروندان کامدن محسوب می‌شود. این تیراندازی همسایگان را در جاده ساکت و آرام که توسط خانه‌های ردیف آجری تقریباً یکسان پوشانده شده بود شوکه کرد. یکی از همسایگان، فراه آدامز که از دو افسر بدون لباس فرم در یک ماشین گشت پارک شده در خیابان بعد از ظهر پنجشنبه قدردانی کرد، گفت: این موضوع کاملاً آزار دهنده است. او در مورد تیراندازی گفت:  یک بچه (نوزاد) آنجا بود. افرادی که این کار را انجام دادند فقط می‌توانند بسیار ظالم باشند. ویسوکی، که گفت افشای عمومی تیراندازی به دلایل تحقیق به تأخیر افتاده است، از هر کسی که از حمله یا وسیله نقلیه مظنون مطلع شده است درخواست اطلاعات کرد. وی گفت: برای ما حیاتی است که با مالکان، سرنشینان یا دوستان کسی که این وسیله نقلیه را اداره می‌کند صحبت کنیم. ویسوكی كه محله افسران را یك جامعه با علایق مشابه توصیف كرد: ما کمک‌هایی دریافت کرده‌ایم. رئیس پلیس گفت: ما از پشتیبانی‌ای که ما داریم قدردانی می‌کنیم، اما به کمک بیشتری نیاز داریم.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha