کد خبر: شرایط-هوایی-تهران،-قم،-کرج-و-اراک-برای-ت
۸ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز دوشنبه ۸ دیماه و روزهای آتی توضیح داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار پیش‌بینی شده است. طی این مدت شهرهای بزرگ و پرجمعیت، افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها را دارند. در تهران، اراک، قم و کرج میزان آلاینده‌ها بیش از حد و برای تمام گروه‌های سنی خطرناک است که شهروندان این شهرها باید از ترددهای غیرضروری در شهر پرهیز کنند.

گودرزی ادامه دا: امروز در برخی از استان‌ها از جمله، لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شمال‌شرق خوزستان، ایلام، فارس، بوشهر، جنوب کرمانشاه، مرکزی، همدان، افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

به گفته وی، بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب اصفهان، به شکل برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: به لحاظ دمایی تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور، افزایش تدریجی دما پیش‌بینی شده است. در ارتفاعات زاگرس جنوبی احتمال سقوط بهمن وجود دارد. همچنین برای دو روز آینده، آب‌های خلیج فارس و شرق دریای‌عمان، مواج و متلاطم پیش‌‌بینی شده است.

وی گفت: آسمان تهران نیز امروز صاف همراه با غبار محلی است. بیشینه دمای تهران به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha