کد خبر: شاهد-حضور-زباله-گردان-در-تهران-هستیم-بر
۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) حجت نظری در دویست و چهارمین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه مردم کشور این روزها در پی شیوع کرونا ویروس شرایط پر التهابی را می‌گذرانند، اظهار داشت: کرونا در تهران در حال افزایش است و این به میزان نگرانی‌ها در پایتخت افزوده است.

وی با بیان اینکه از یک طرف دولت همزمان برای خانه‌نشینی مردم تبلیغ می‌کند و از یک طرف دیگر باید افراد سر کار حضور یابند، افزود: صدا و سیما هم برنامه‌هایی پخش می‌کند که از یک طرف تبلیغ برای در خانه ماندن و از یک طرف تبلیغ جهت حضور در مراکز خرید است.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری باید جهت فروش آنلاین از طریق فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره‌بار برای همه مردم اقدام کند و تدابیری در این راستا به صورت جامع اندیشیده شود، گفت: همچنین باید برای مراکز معاینه فنی هم اقدامی صورت گیرد به این دلیل که این مراکز تعطیل نشده است.

نظری ادامه داد: اگرچه شرایط پرداخت عوارض شهرداری به صورت اینترنتی فراهم شده اما مردم گاهی به کافی‌نت‌ها و بانک‌ها مراجعه می‌کنند به همین دلیل باید مهلت پرداخت را تمدید کرد.

وی با بیان اینکه علیرغم ممنوع شدن زباله‌گردی در تهران شاهد حضور آنها در سطح شهر هستیم، تصریح کرد: در این حوزه نگرانی جدی وجود دارد به همین منظور باید با پیمانکاران مناطقی که در آن تخلف انجام می‌گیرد برخورد شود.

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بهترین راه مقابله با کرونا ویروس تعطیلی شهری در کنار دولت است به همین دلیل هیأت رییسه و شهرداری باید تصمیم لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha