کد خبر: سیروس-دین-محمدی-اخراج-مقابل-بحرین-بدتر
۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، سیروس دین محمدی در گفتگو با ایلنا، در خصوص حضور تیم ملی در دور انتخابی مسابقات جام جهانی 2022 قطر، در بحرین، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

سفر تیم ملی به بحرین؟

هر 4 بازی ما در این رقابت‌ها سخت خواهد بود. با توجه به شرایطی که همیشه کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند بازی ما با عراق و بحرین شرایط خاص خود را دارد مخصوصا بحرینی ها که همیشه برای ما دردسر و حاشیه درست کردند. امیدوار هستم بازیکنان درگیر حاشیه نشوند و آرامش خود را حفظ کنند تا بتوانیم این دو تیم را شکست دهیم.

تجربه حضور در برابر بحرین و اخراج در برابر این تیم؟

بحرینی ها کاملا ما را عصبی کرده بودند. وقتی ما یکی از گل ها ر ا جبران کردیم بازیکنان بحرین به نیکبخت حمله کردند من هم آمدم از او دفاع کنم و داور من را اخراج کرد. این بازی بدترین اتفاق ورزشی من بود گویا همه چیز دست در دست هم داده بود تا ما بازی را نبریم.

شک نکنید بحرینی ها میزبانی را گرفته اند که برای ما حاشیه درست کنند و هر جوری شده تیم ملی ما را ببرند تا به دور بعدی صعود کنند. اما ما ایرانی ها مرد روزهای سخت هستیم. اگر بازیکنان آرامش خود را حفظ کنند و درگیر حواشی نشوند صددرصد بحرین را شکست خواهیم داد. سرپرست تیم ملی و کادرفنی نقش مهمی در مدیریت تیم و دور نگه داشتن بازیکنان از حواشی دارند و باید حواس آنها جمع باشد.

حضور کریم باقری در کادرفنی؟

کریم تمامی این شرایط را لمس کرده و در آن بازی و حواشی که برای ما به وجود آوردند حضور داشته است و به خوبی تجربه دارد و نقش مهمی می‌تواند داشته باشد. بازیکنان به هیچ وجه نباید درگیر حواشی شوند و باید فقط به فکر بردن حریفان باشند.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی؟

ما اکنون یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ را در اختیار داریم. بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که در سطح اول اروپا می‌درخشند از طرفی بهترین بازیکنان داخلی نیز در کنار انها حضور دارند. اما متاسفانه هافبک های ما مثل گذشته دیگر شوت نمی‌زنند و کمتر شاهد شوت زنی آنها هستیم.  هنگامی که بازی گره خورده و کاری نمی‌توان کرد شوت زدن می‌توانند بهترین راه حل برای گلزنی باشد. خود من کریم باقری شوت زن بودیم. الان نیز وحید امیری، سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی قابلیت های خود را در شوت زنی به خوبی نشان داده‌اند و می‌توانند در این مسابقات به کار تیم ملی بیایند.

شرایط این روزهای استقلال؟

ما هنوز نفهمیدیم در مدیریت باشگاه چه اتفاقی افتاده است. هیات مدیره اگر مدیرعامل را قبول دارد از او حمایت کند اگر نه او را عوض کند. چرا همیشه برای استقلال حاشیه درست می‌کنند؟ من نمی‌دانم استقلالی ها چه گناهی کردند که باید این همه درگیر حاشیه باشند؟ به خدا هواداران دیگر خسته شدند. مردم و طرفداران ما را می‌بینند و گل مند هستند مثل بعضی از مربیان نیستند که کسی آنها را نشناسد . عین خیالشان نباشد. امیدوارم یک مدیر انتخاب شود که خود را خرج باشگاه کند نه اینکه برای خود تبلیغ کند تا دیده شود. هواداران خسته شدند و جام می‌خواهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha