کد خبر: سیاست-جدید-بیمارستان-مسیح-دانشوری-برا
۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، در این طرح همزمان با موج چهارم بیماری کووید ۱۹، رییس، معاونان و اساتید متخصص این مرکز در تمامی ایام در کشیک های شبانه برای نظارت بر پذیرش و درمان بیماران کرونایی آنکال هستند.

در اولین جلسه گزارش مدیریتی آنکالی شبانه که با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رییس مرکز و تمامی متخصصان مقیم، مدیر پرستاری و سوپروایزرها برگزار شد،  مسایل و چالش های بیمارستان و بیماران کرونایی و  بیماران جدید الورود مور بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر ولایتی در این نشست خاطرنشان کرد که بیمارستان مسیح دانشوری در راستای ارایه خدمات رسانی بهتر و سریع تر به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در اجرای این طرح پیشگام شده است.

براساس طرح مذکور علاوه بر مسئول فنی بیمارستان در کشیک های شبانه، کشیک‌ ریاست نیز باید تا صبح پاسخگوی تمام تحولات و رویدادهای بیمارستان باشد.

 این طرح با توجه به تشدید موج چهارم کرونا در این مرکز اجرا می شود و ریيس، معاونان و اساتید متخصص بیمارستان مسیح دانشوری نیز در تمام کشیک های شبانه برای نظارت بر پذیرش و درمان بیماران کرونایی آنکال هستند.

بر اساس این گزارش دکتر ولایتی رییس بیمارستان، دکتر جماعتی قائم مقام ریاست، دکتر طبرسی معاون آموزشی، دکتر پژهان معاون درمان، دکتر عباسی رییس بخش جراحی و پیوند اعضا، دکتر عابدینی رییس اورژانس ریه و کرونا، دکتر بهروز فرزانگان رییس بخش بیهوشی و ای‌سی‌یو اورژانس کرونا، دکتر هاشمیان مسئول ای‌سی‌یو بیماران حاد تنفسی، دکتر بخشایش کرم رییس بخش رادیولوژی و تصویر برداری در شیفت های  آنکال خود برای خدمت رسانی به بیماران و نظارت در بیمارستان حضور خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha