کد خبر: سودجویی-یک-آرایشگاه-زنانه-در-مرودشت-با
۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت، درمان و آموزش مرودشت، سرپرست شبکه بهداشت مرودشت گفت: آرایشگاه ‌‎ها تنها باید در حوزه آرایشی و براساس قوانین موجود در آیین نامه کار آرایشگاه‌ ها که در حوزه فعالیت‌ آنها تعریف شده است خدمات ارایه کنند؛ دخالت آرایشگرهای زنانه در امور پزشکی، سلامت جامعه را به خطر می ‌اندازد.

«روح اله کریمی» افزود: با وجود آموزش های مختلف ارایه شده از سوی بازرسان بهداشت محیط، همچنان تعدادی از آرایشگران خارج از قوانین مصوب، در زمینه انجام کارهای غیرمجازی مانند استفاده از تاتو، لیزر، تزریق ژل و بوتاکس اقدام می کنند که سبب تهدید سلامت مراجعان می شود.

او اضافه کرد: در همین راستا یک ارایشگاه زنانه در مرودشت شناسایی و با همکاری دایره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی تعطیل و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

کریمی با بیان اینکه به دلیل اهمیت موضوع، بازدیدهای سرزده و تشدید نظارت بر این اماکن در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارد، گفت: در بازدید از این آرایشگاه زنانه، تجهیزات و اقلام غیرمجازی که از موارد دخالت در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت جامعه محسوب می‌شود، کشف و جمع آوری شده است.

او از شهروندان خواست، موارد مشابه را به سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha