کد خبر: سوءاستفاده-ترامپ-از-جایگاهش-در-آخرین-ل
۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
سوءاستفاده ترامپ از جایگاهش در آخرین لحظات
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، ممکن است دو مورد از بخشش‌های ترامپ سابقه‌ای برای اجازه دادن به مبارزات انتخاباتی ترامپ داشته باشد. پرزیدنت ترامپ در آستانه خروج از سمت خود بخشش‌های دیرهنگام صادر کرده است که جدیدترین آن‌ها شامل پل منافورت، راجر استون و چارلز کوشنر، پدر جرد کوشنر است. اما دو مورد از بخشش‌های رئیس جمهور این هفته، علی رغم ارائه یک نگاه اجمالی به آینده خود ترامپ، نسبتاً زیر رادار قرار گرفتند. جان تیت و جسی بنتون دو نفر از 26 نفری بودند که روز چهارشنبه به آن‌ها بخشش داده شد و برای محکومیت‌های سال 2016 خود به اتهام رشوه خواری بخشیده شدند.

خلاف‌های افراد نزدیک به ترامپ به راحتی بخشیده شدند!

The Des Moines Register گزارش می‌دهد که این دو مرد که معاون رئیس سابق ایالات متحده رون پل بودند، در ازای تأیید پول در جریان پیشنهاد ریاست جمهوری سال 2012، 73 هزار دلار به یک سناتور ایالتی رشوه دادند. پرداخت‌ها از طریق فروشنده شخص ثالث انجام شد. بخشش های بی‌دلیل ترامپ

کاری که تیت و بنتون انجام دادند، بسیار شگفت آور به نظر می‌رسد چرا که مانند LLC ای است که توسط کمپین ترامپ برای هدایت پرداخت‌های غیر FEC ثبت شده است.

در بیانیه رسمی کاخ سفید در مورد بخشش‌ها، گفته شد که تیت و بنتون بر اساس یک قانون نامشخص به عنوان کارزار انتخاباتی محکوم شده‌اند. همانطور که آنا ماسوگلیا از مرکز سیاست‌های پاسخگو اشاره کرد، محکومیت آن‌ها یکی از معدود پرونده‌های مالی مبارزات انتخاباتی منجر به عواقب قابل توجهی بود و بخشش این دو می‌تواند یک پیام بسیار خاص باشد. بخشش‌های جان تیت و جسی بنتون از طرف ترامپ معامله‌ای حتی بزرگ‌تر از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسید، ارسال یک پیام بسیار خاص مبنی بر نقض قوانین افشای فروشنده نهایی FEC که به گفته مبارزات انتخاباتی 2020 ترامپ، با هدایت پول از طریق شرکت‌های مختلف نقض شده است.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha