کد خبر: سلطانی‌فر-به-دنبال-تغییر-آیین‌نامه-پ
۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: در آستانه روز جهانی ناشنوایان و حضور در بازی‌های آسیایی ناشنوایان از اردوی تیم های ملی بازدید کردیم تا هم به دوستان خداقوت بگوییم و هم در جریان روند آماده‌سازی تیم‌ها قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در برخی از رشته‌ها هم در سطح جهانی جایگاه مناسبی داریم و هم در سطح آسیایی. جامعه آماری ناشنوایان جامعه آماری قابل توجهی است و بسیاری از ورزشکاران این قشر حتی توانایی رقابت با ورزشکاران سالم را دارند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آسیایی پیش رو جایگاه مناسبی را کسب کنیم. تلاش می‌کنیم بتوانیم تجهیزات لازم را علاوه به امکانات ورزشی در اختیار آنها قرار دهیم.

سلطانی‌فر درباره یکسان سازی جوایز قهرمانان ناشنوا گفت: آیین‌نامه پرداخت پاداش‌ها مشکلاتی داشت که پاداش‌ها را بر اساس سکه می‌سنجید که با توجه با نوسان سکه در سال‌های اخیر امکان پرداخت با این روش وجود نداشت و بدنبال تغییر آن هستیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ناشنوا انتظار دارند پاداش برابری به عنوان مثال با ورزشکاران جانباز و معلول بگیرند، گفت: چون قیمت سکه دز سال‌های اخیر بیش از 2 و نیم برابر شده باید ببینیم چقدر این پاداش قابل پرداخت است، اما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط فراهم شود، اما اینکه یکسان پرداخت شود موارد و پارامترهایی وجود دارد که باید دیده شود.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha