کد خبر: سلامت-هر-روز-از-شبکه-سلامت-پیگیری-مط-2
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
«+سلامت» هر روز از شبکه سلامت / پیگیری مطالبات حوزه سلامت در «+سلامت»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت  به نقل از برنامه «+سلامت» این برنامه با توجه به رسالت شبکه تلویزیونی سلامت، مبنی بر آگاهی رسانی و پیگیری موضوعات سلامت محور جامعه، با هدف اطلاع‌رسانی، آموزش، فرهنگ‌سازی و ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان با ارائه آخرین اخبار و اطلاعات حوزه‌های سلامت اجتماعی و محیط‌زیست و نیز پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه‌ها در هفت بخش مجزا و میان برنامه‌ای از شبکه سلامت پخش می‌شود.

موضوعاتی نظیر تجویزهای غیر کارشناسی، مصوبات ستاد ملی کرونا، مسائل محیط‌زیست، مطالبات مردمی، عدالت در حوزه سلامت سالمندان، مسائل و معضلات اعتیاد، وضعیت شیوع کرونا در استان‌ها، وضعیت کادر درمان و مراقبت‌های ویژه در ایام کرونا  و ... تا کنون در این برنامه پیگیری و بررسی شده است.

این برنامه به‌صورت زنده در بخش های ۱۰ دقیقه‌ای از شنبه تا پنجشنبه در ساعت‌های ۹:۴۵ /  ۱۰:۴۵  / ۱۱:۳۰  / ۱۳:۰۵  / ۱۴:۴۵   ۱۵:۴۵  /  ۱۶:۴۵ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

«مثبت سلامت» به تهیه‌کنندگی میثم فرزامی و سردبیری دکتر روشنی سعی دارد آخرین اطلاعات حوزه سلامت در داخل و خارج از کشور را پوشش دهد و باحضور  کارشناسان مجرب و هیئت علمی و مسوولان ارشد کشور، به سوالات و چالش‌های سلامت در این برنامه پاسخ می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha