کد خبر: سلامت-مردم-از-اولویت‌های-مهم-مجلس-یاز
۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۵۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت ،زهرا شیخی در تشریح دستورکار روز ( دوشنبه 20 مرداد ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت:  در ابتدای جلسه کمیته دارو و غذا با ریاست عبدالحسین روح الامینی به منظور بررسی آخرین وضعیت تولید و واردات دارو در کشور، تشکل شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: همچنین کمیته تخصصی جمعیت و تعالی خانواده به ریاست فاطمه محمدبیگی با حضور نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز آمار ایران و نماینده‌های مجلس فعال در این حوزه تشکیل شده و آخرین وضعیت جمعیت کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، به جلسه بعد از ظهر کمیته طب ایرانی در محل وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: این جلسه با حضور جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه مدیرکل‌‌ها، مشاور مدیر کل طب سنتی وزارت بهداشت و برخی از روئسای دانشگاه های طب ایرانی برگزار شد.

رئیس کمیته طب ایرانی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، سلامت مردم را یکی از اولویت‌های مهم مجلس دانست و عنوان کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه طب ایرانی و اهمیت پیشگیری بر درمان طرح شده و بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های مجلس در جهت نظارت بر اجرای دقیق قوانین تاکید شد. هچنین وضعیت درمانی استان اصفهان و تسریع در افتتاح سلامتکده‌های تجهیز شده در این استان و سراسر کشور موضوعات مهم و مورد تاکید در این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha