کد خبر: سقوط-آزاد-ارزش-پول-ملی-نامش-مدیریت-نیست
۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۹:۴۲

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات برخی درباره دخالت دولت در جلوگیری از کاهش نرخ ارز در بازار پس از پیروزی بایدن گفت: ما به این موضوع نرسیدیم که دولت اجازه کاهش نرخ ارز را نمی‌دهد، در جلسات گذشته‌ای هم که درباره وضعیت قیمت ارز در مجلس برگزار شد، دخالت دولت تایید نشد.

وی با بیان اینکه اکنون کارآمدی دولت و بانک مرکزی در این است که قدرت خرید مردم را حفظ کنند، افزود: این جفا به مردم است که ببینیم، هر روز قدرت خرید خود را از دست داده و ارزش پول ملی کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن تاکید بر اینکه مجلس و قوه قضائیه برای کمک به دولت برای ساماندهی نرخ ارز هیچ مشکلی ندارند، تصریح کرد: ثروت باید در کشور تولید شود و در کنار تولید ثروت به منظور تامین رفاه جامعه باید قدرت خرید مردم حفظ شود در غیر این صورت، دیگر سقوط آزاد ارزش پول ملی و تاختن بی ضابطه نرخ ارز نامش مدیریت نیست.

نیکزاد تاکید کرد: در این راستا دولت باید به میدان آمده و بازار ارز را مدیریت کند زیرا سقوط هر روزه قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی برای ما بیانگر وهن مسئولان دولتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha