کد خبر: سفر-مشاور-امور-زنان-هلال-احمر-به-قزوین
۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲
سفر مشاور امور زنان هلال احمر به قزوین

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور زنان و خانواده به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوين دیدار کرد.

سمیرا فعلی در این دیدار گفت: قزوین اولین استانی است که پس از قبول این مسئولیت در آن قدم می گذارم که این نشان از ظرفیت‌های بالای این استان در تمام فعالیت‌ها از جمله نگاه دقیق به مسائل زنان و خانواده در این استان است.

وی ادامه داد: هلال احمر قزوین با توجه به توانمندی ها و نیروها و ظرفیت های ایجاد شده جای امیدواری بسیاری در راستای فعالیت های مطلوب تری در بین استانهای دیگر دارد و با توجه به ظرفیت بالای بانوان در این جمعیت، قزوین جزو استان های فعال و پیشگام در راستای استفاده از ظرفیت بانوان است و حضور 14 نفر از بانوان در تیم توانای استان گواه این موضوع است.

مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور زنان و خانواده در پایان افزود: توجه به ظرفیت های اجتماعی نیز در استان قزوین حائز اهمیت بوده و وجود خانه های هلال و فعالیت های آن نیز بر این موضوع تاکید دوچندان می کند.

صدیقه ربیعی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوين نیز در ادامه این دیدار گفت: فعالیت زنان و بانوان در جمعیت هلال احمر در سوانح و بحران های مختلف قابل تقدیر است و در هلال احمر استان دیده شده که بانوان در جایگاه های مدیریتی جمعیت هلال احمر قرار دارند که این خود نشان از اهمیت خاص جایگاه بانوان در این جمعیت دارد.

وی در ادامه بیان کرد: حضور بانوان در فعالیت های داوطلبانه به واسطه حس بشردوستی و نوع دوستی در استان قزوین پر رنگ تر دیده می شود و تقویت سرمایه های انسانی فارغ از جنسیت اتفاق افتاده است.

قابل ذكر است؛ در این سفر مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در امور زنان و خانواده نخست با حضور در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با اعضای تیم توانای بانوان این جمعیت دیدار کرد و سپس در نشستی با بانوان شاغل در این جمعیت از نزديك با برخی دغدغه ها و مشکلات آنها آشنا شد و در پایان با جمالی‌پور استاندار قزوین و شیخ الاسلامی مدیر صندوق کارآفرینی امید دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha