کد خبر: سرپرست-دفتر-خبرگزاری-مهر-در-استان-مرکز
۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید خبرگزاری مهر استان مرکزی اظهار کرد: توجه به موضوعات و مسائل جامعه از نگاه مردم و توجه و برجسته سازی مجموعه‌های مردم نهاد که از ظرفیت الگو شدن برخوردار هستند، دو رسالت مهم در خبرگزاری مهر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امروزه خبرگزاری‌ها به‌عنوان تولید کننده اصلی خبر با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی و توجه مردم به این بستر کارکرد واقعی خود را از دست دادند، در این راستا به جامعه نخبگان و همچنین جامعه مسئول و تصمیم گیر نیاز است تا بتوان در نظام نیز اثر گذار بود.

مدیرعامل خبرگزاری مهر، روزمرگی را یکی از آفت‌هایی که اغلب رسانه‌ها با آن درگیر هستند، عنوان کرد و گفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از بروز این مساله برخورداری از نظام مسائل است.

وی با تاکید بر این نکته که نظام مسائل باید در سطح کلان و ملی دنبال شود، تاکید کرد: در حال حاضر تدوین نظام مسائل استان‌ها در دستور کار خبرگزاری مهر قرار دارد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر تصریح کرد: علاوه بر برخورداری از نگاه مساله محور باید به حل مسائل نیز توجه کنیم و این مهم باید در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

شامگاه سه شنبه ۲۱مردادماه سال جاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر خبرگزاری مهر در استان مرکزی با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خانم مامقانی نژاد، سالار جیریایی به‌عنوان سرپرست جدید دفتر خبرگزاری مهر در استان مرکزی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha