کد خبر: سرنوشت-استعفای-نماینده-مردم-تهران-در-م
۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲

به گزارش گروه سیاسی طبنا (خبرگزاری سلامت) محمود صادقی در جمع خبرنگاران  گفت: برای ثبت نام در انتخابات تردید داشتم، زیرا در حوادث اخیر، مجلس پاسخ مناسبی به انتظارات مردم نداد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت استعفای خود از مجلس دهم، اظهار کرد: من تقاضای استعفای خود را نوشتم و در سیستم اتوماسیون مجلس برای هیات رئیسه ارسال شد ولی در حالت استندبای مانده است. انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها جلسه فوق العاده‌ای گذاشت و توصیه کرد که نباید استعفا دهم. عارف و فراکسیون امید هم موافق نبودند. تعداد زیادی از مردم هم به من پیام داده و مخالف استعفای من بودند.

وی ادامه داد: کشور در شرایط التهاب بود و نگران بودم که استعفای من به التهاب کشور بیفزاید. من نمی‌خواستم تصمیمی بگیرم که حالت تقابل داشته باشد. همین حالا هم حالت خوف و رجا در من وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از افول کارآمدی نظام پارلمانی گفت: در موضوع بنزین، مجلس کنار زده شد. نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا جایگاه مجلس را ارتقا دهند.

وی درباره مشی سیاسی خود در یازدهمین دوره انتخابات بیان کرد: در انتخابات مجلس همراه با اصلاح‌طلبان هستم و اگر در لیست نباشم کنار می‌کشم و مستقل شرکت نمی‌کنم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتهاماتی که دارید تایید صلاحیت خواهید شد، گفت: به من اتهام وارد شده ولی محکومیت ندارم که مانع تایید صلاحیتم شود.(خبرگزاری برنا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha