کد خبر: سرمربی-تیم-کشتی-آزاد-گرجستان-به-دلیل-وی
۴ آذر ۱۳۹۹، ۷:۳۰
سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان: به دلیل ویروس کرونا به صربستان نمی رویم

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت و به نقل از  سایت فدراسیون کشتی، بعد از لغو رقابت‌های جهانی گئورگی پانتبلیزه سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان گفت: به احتمال زیاد تیم ما به مسابقات جام جهانی انفرادی در بلگراد صربستان اعزام نخواهد شد. وی تصریح کرد: ویروس کرونا سراسر کشور ما را درگیر کرده و دچار یک وضعیت د شوار شده ایم.

پانتبلیزه گفت: پس از رقابت های قهرمانی اروپا ما چهار اردوی تمرینی برگزار کردیم و همه چیز خوب بود اما در آخرین اردوی ما در باکوریانی نزدیک به 10 نفر از اعضای تیم از جمله کشتی گیران، دستیار من، پزشک و ماساژور آلوده به ویروس کرونا شدند و من نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس هستم که باید آزمایش مجدد بدهم.

وی در مورد ویروس کرونا گفت: افراد جوان و ورزشکار به راحتی کرونا را تحمل می کنند اما بستگی دارد به چه مقدار ویروس وارد بدن شده باشد و این امکان وجود دارد که ورزشکاران نیز به سختی به این بیماری مبتلا شوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان در مورد 4 سهمیه باقی مانده المپیک این کشور گفت: ما در اوزان 125 و 97 کیلوگرم توسط پتریاشویلی و اودیکادزه صاحب سهمیه شده ایم و در اوزان دیگر باید سهمیه را کسب کنیم و کشتی گیران خوبی نظیر ولادمیر خنچیگاشویلی در وزن 65 کیلوگرم، آوتاندیل کنتچادزه در وزن 74 کیلوگرم، و مارساگیشویلی و امیناشویلی در وزن 86 کیلوگرم را در اختیار داریم و  فقط در سبک وزن (57 کیلوگرم) هنوز نفر ما مشخص نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان آذرماه برگزاری مسابقات قهرمانی گرجستان را در نظر داریم که امیدوارم تا آن زمان هم کشتی گیران بیمار و هم نفرات سالم بتوانند به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات دست یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha