کد خبر: سربیشه-میزبان-کاروان-نذر-آب-۳-خراسان-رض
۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴
سربیشه میزبان کاروان نذر آب ۳ خراسان رضوی می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ احمد بخشی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طرح نذر آب ۳ در استان بیان کرد: این طرح تاکنون در دو  نقطه از خراسان جنوبی شامل نهبندان و خوسف اجرایی شده است.

وی ادامه داد: سومین کاروان نذر آب ۳، دو شنبه ۱۴ مهرماه جاری در روستای نازدشت از توابع سربیشه مستقر می شود و به مدت سه روز در روستاهای محروم خدمات مختلفی ارائه می کند.

بخشی بیان کرد: این کاروان متشکل از ۳۰ نفر در بخش های درمان، تیم سحر، تدارکات و پشتیبانی به ارائه خدمات مختلف درمانی، آموزشی و فرهنگی می پردازد.

وی با اشاره به کمک های مردمی کاروان بیان کرد: ۵۵۰ بسته غذایی، هزار و ۵۰۰ جفت کفش، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و چهار هزار ثوب البسه از جمله اقلام اهدایی این کاروان در مناطق محروم است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع دو هزار عدد ماسک سه لایه و ۲۰۰ لیتر ماده ضدعفونی را از دیگر خدمات کاروان دانست و افزود: همچنین ۱۹ تانکر سه هزار لیتری و یک تانکر ده هزار لیتری در روستاهای محروم جایگذاری می شود.

بخشی ارزش کمک های مردمی این تیم را بیش از ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین به همت این کاروان اقلامی در راستای احداث پروژه های بهداشتی در روستاها هزینه می شود.

وی اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح سلامت مناطق محروم، ۱۰ سرویس بهداشتی با همکاری خیرین در روستاهای منطقه احداث خواهد شد.

بخشی با اشاره به اهداف اعزام تیم های نذر آب به مناطق مختلف بیان کرد: طرح نذر آب ۳ در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی (با پیوست ویروس کرونا) و برخورد با تنش‌های آبی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت های کاروان همچون گذشته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha