کد خبر: سران-المپیک-حامی-برگزاری-توکیو2020
۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک نمایندگان کمیته بین المللی المپیک با وجود همه گیری ویروس کرونا، از برگزاری بازیهای توکیو در تابستان سال آینده حمایت کردند.
چهار نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک، روسای هفت فدراسیون بین المللی، سه رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس آژانس جهانی ضد دوپینگ، ویتولد بانکا و رئیس کمیسیون ورزشکاران IOC ، کرستی کاونتری از جمله افرادی بودند که در این نشست شرکت داشتند.
کمیته بین المللی المپیک طی بیانیه ای اعلام کرد: "در این اجلاس تعهد کامل خود را نسبت به سازماندهی موفقیت آمیز و مطمئن بازیهای المپیک توکیو 2020 ابراز می داریم. نشست سران المپیک از دولت ژاپن ، فرمانداری کلانشهر توکیو و کمیته برگزاری توکیو 2020 برایفعالیت عالی آنها، به ویژه اقدام بسیار سخت کوشانه در خصوص اقدامات مقابله ای با کرونا، و همچنین تصویب بودجه اصلاح شده با تاثیر از پاندمی کرونا مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام میدارد".
گفتنی است، طی نشست سران المپیک Olympic Summitتوافق شد که واکسن به "جعبه ابزارToolbox" اقدامات مقابله ای با کووید19 که برای اطمینان از یک رویداد ایمن تهیه شده است، اضافه شود.
بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن ، مبارزه جهانی ضد دوپینگ ، آینده منع اعتراض سیاسی قانون 50 منشور المپیک ، ورزشها و بازی ها و برنامه های المپیک 2020 نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. نشست سران المپیک به ریاست توماس باخ، رئیس IOC برگزار گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha