کد خبر: سجاد-آقایی-چرا-به-همه-زنگ-زده‌اند-اما-ب
۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
سجاد آقایی: چرا به همه زنگ زده‌اند اما به من اطلاع نداده‌اند!
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال روز گذشته یکی دیگر از غایبان این تیم بود. نکته قابل‌توجه اینکه آقایی درحالی در تمرین استقلال شرکت نکرد که به وی ساعت و مکان تمرین را اطلاع نداده بودند تا این‌طور به‌نظر برسد که این بازیکن در تفکرات محمود فکری، سرمربی استقلال جایی نداشته و باید به فکر تیم جدید باشد و دقیقا این موضوع در تناقض با بیانیه پنجشنبه صبح باشگاه بوده که در آن اعلام شد باشگاه استقلال با اعلام کادرفنی این تیم برای نیم‌فصل دوم خروجی ندارد و مشخص نیست که چرا اصولا تاریخ مصرف بیانیه‌‌های استقلالی‌ها به چند روز هم نمی‌رسد.
سجاد آقایی در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «اتفاقا پنجشنبه‌شب تا دیر وقت منتظر اعلام زمان تمرین در گروه واتساپی تیم بودم. فردا صبحش هم هرچقدر گروه را جست‌وجو کردم دیدم تمرینی در کار نیست، حتی پنجشنبه‌شب با یکی از بازیکنان تیم تماس گرفته و به او گفتم تمرین چه ساعتی است که او در پاسخ گفت هنوز چیزی به ما نگفتند اما در ادامه ظهر جمعه کانال باشگاه را دیدم که نوشته است تمرین ساعت۱۱ آغاز شد!»
آقایی در پاسخ به این سوال که این کار چه پیامی برای وی دارد، گفت: «پیام این کار این است که دیگر سر تمرین نیا و یک نوع بی‌احترامی محسوب می‌شود.»
وی درخصوص اینکه استقلال اعلام کرده لیست خروجی ندارد اما با این کار به‌نظر می‌رسد او در لیست خروجی قرار گرفته است، تصریح کرد: «این رفتارها برای من هم جای سوال است، اگر من را نمی‌خواهند رضایتنامه‌ام را بدهند. من با فکری هم صحبت کردم که او گفت اگر رضایتت را بدهیم به تیم‌های دیگر می‌روی و خوب کار می‌کنی و مخالفیم. من خواستم که از من استفاده شود که باز در پاسخ گفت مهاجم زیاد دارم. الان بحث آینده من است و واقعا متوجه این رفتارها نمی‌شوم. پنجشنبه به آقایان گفتم اگر من را نمی‌خواهند اجازه بدهند بروم تا در یک تیم دیگر بازی کرده و پیشرفت کنم اما گفتند اگر به‌جای دیگر بروی خوب کار می‌کنی و ما نمی‌توانیم بازیکن خوب‌مان را بدهیم و اگر هم بخواهیم بدهیم تو را معاوضه می‌کنیم.»
وی افزود: «تیم سرپرست دارد اما خبر تمرین را به من نداده‌اند. به همه خبر داده‌اند اما به من خیر. برای خود من هم سوال است که چرا به همه زنگ زده‌اند اما به من اطلاع نداده‌اند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha