کد خبر: ساماندهی-دستفروشان-در-29-بازارچه-در-شهر
۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵
ساماندهی دستفروشان در 29 بازارچه در شهر اصفهان

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،حسن محمدحسینی با اشاره باینکه دستفروشی یکی از مصادیق نازیبایی است و سیاست ما ساماندهی این مسئله است، گفت: پیش از کرونا اکثر دستفروشان شهر اصفهان را در 29 بازارچه سطح شهر مستقر کردیم اما به واسطه شرایط کرونایی ممنوعیت ایجاد بازارچه های دستفروشی برقرار است که مصمم به ساماندهی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در مرکز شهر امکان دست فروشی وجود ندارد، گفت: همچنین محل هایی را برای فروش صنایع خانگی افراد در نظر گرفتیم و با فروشگاه های کوثر هم در این زمینه رایزنی هایی صورت گرفت.

آموزش به 29 اتحادیه برای پیشگیری از تخلفات شهری

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله از سوی این اداره کل اظهار کرد: امسال در سال سوم این برنامه هستیم و 4 هدف در این طرح تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این برنامه پیشگیری از تخلف مهم تر از رفع تخلف است، گفت: ارتقاء علمی و کیفی واحدهای رفع تخلفات، ارتقاء سطح آگاهی و اعتماد شهروندان به مجموعه عملکرد شهرداری و آموزش های متعدد برای سه گروه پرسنل، شهروندان و صنوف از جمله اقدامات در چارچوب این برنامه است.

آموزش رفتار با کودکان کار و مدیریت خشم برای کارکنان رفع تخلفات شهرداری

محمدحسینی آموزش نحوه رفتار با کودکان کار، کنترل مدیریت خشم، ضوابط شهرسازی، قوانین حقوقی، آموزش ضابطین قضایی و آئین های دادرسی را از آموزش های ارائه شده به پرسنل عنوان و اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری ارتباط خوبی با 29 اتحادیه در شهر اصفهان با محوریت جلوگیری از تخلف دارد و آموزش هایی در این زمینه برگزار می کند.

وی با بیان اینکه در حوزه رفع تخلفات در سطح شهر، نظارت ها به روز شده است و یکی از اقدامات استفاده از ابزارهای نوین است، ادامه داد: تعامل با حوزه های دیگر از جمله دستگاه قضایی و انتظامی بخشی از تعاملات مطلوب ما با دیگر نهادها بوده و این دو دستگاه در همه ماموریت ها همواره کنار ما هستند.

وی بیان کرد: همچنین استفاده از دوربین های سطح شهر برای رفع تخلف، ارتقا علمی و کیفی واحدهای پیشگیری و ارتباط با مراکز دانشگاهی برای افزایش بهره وری به ما کمک کرده است.

محمدحسینی با اشاره به ارتباط این اداره کل با سامانه 137، روابط عمومی و شورای مشورتی در محلات برای دریافت مشکلات شهروندان، گفت: بر اساس ماده 99 قانون شهرداری ها، تبلیغات در شهر باید با اخذ مجوز از شهرداری باشد؛ ممکن است بعضا به مناسبت های مختلف نیاز به تبلیغات در سطح شهر باشد که با اخذ مجوز از مجموعه شهرداری، شهروندان می توانند نسبت به نصب داربست اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha