کد خبر: ساعت-خوش-به-پایان-رسید
۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۱
ساعت خوش به پایان رسید!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، نمایش موزیکال کمدی ساعت خوش اثر جناب آقای حمید رضا ساعتچی ، با بازی  امیر زریوند، نادره شهابی، رضا شیرازی، مهدی ابراهیمی،سروش میرزا خواه چهارشنبه بیست و نه مرداد آخرین اجرا خود را به روی صحنه برد.

طنز نهفته در ساعت خوش، روان و هدفمند بود آنچنان  که مخاطب را ناخواسته وادار می کرد تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و سه ساعت به تماشای این اثر بنشیند.

متن قوی از یک سو و از سوی دیگر بازی بازیگرانی توانمندی چون  امیر زریوند هیجانی دیگر به کار بخشیده بود. مدیریت و بازی قوی رضا شیرازی را هم نمی توان ناگفته باقی گذاشت فی البداهه های دقیق و بجا ، باعث شده بود که با مخاطب ارتباط مستقیم و هوشمندانه ای داشته باشد  و این امر نشان از دقت و ذکاوت کارگردان دارد که بازیگران را بخوبی انتخاب کرده تا بتوانند سکان دار خوبی برای صحنه ساعت خوش باشند. نادره شهابی هم در مقام بازیگر و هم در حیطه دستیار کارگردان و همچنین مهدی ابراهیمی و سروش میرزاخواه  هم در ایفای نقش اثری در خور ارائه کردند.

فضای این روزها به این دست برنامه ها سخت نیازمند است دیدن تئاتری که شما را برای لحظاتی از دغدغه ها دور دور کند بسیار ارزشمند است.

و در پایان باید از عزیزی که لحظه های این تاتئر را ثبت کرد تشکر کنیم روح اله بالش آبادی عکاس و خبرنگار پر انرژی و خوش اخلاق که  لحظه ها را صبورانه ثبت می کنند.

مرضیه نظامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha