کد خبر: ساز-و-کار-بیمه-سلامت-در-ارائه-خدمات-مطلو
۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،شهباز حسن پور بیگلری گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از سازمان‌های بیمه‌گر پایه نقش بسزایی در حل مشکلات بهداشتی و درمانی بیماران در نقاط مختلف کشور ایفا می کند، لذا باید از خدمات شایسته این سازمان به طور جدی تقدیر و تشکر شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان بیمه سلامت خدمات مناسبی را به بیمه شدگان ارائه می‌دهد که ما انتظار داریم این خدمات در آینده نیز ادامه دار باشد، بدون تردید ارائه خدمات با کیفیت نشان از مدیریت مناسب سازمان بیمه سلامت در حوزه اعتبارات و منابع دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت را می توان به عنوان متولی جدی فعالیت در حوزه IT دانست تصریح کرد: باید از ظرفیت آی تی در ارائه خدمات الکترونیکی باکیفیت به بیمه شدگان استفاده کرد درحال حاضر فعالیت های الکترونیکی بخش زیادی از مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی را حل کرده و افراد در مدت زمان کوتاهی می‌توانند به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنند؛ لذا امیدواریم تصمیم گیران در حوزه سلامت از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: ما به عنوان موکلان مردم در مجلس از حوزه بهداشت و درمان و اقدامات صورت گرفته در بخش بیمه سلامت با هدف ارائه خدمات مناسب به مردم حمایت‌های لازم را خواهیم داشت./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha