کد خبر: سارق-محتویات-خودرو-با-70-فقره-سرقت-در-شهر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳
سارق محتویات خودرو با 70 فقره سرقت در شهرستان "قدس"

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شاهپور فلاحی" اظهار داشت: به دنبال فعال کردن گشت های انتظامی با هدف پیشگیری از جرایم در شهرستان "قدس"، ماموران کلانتری 13 ابریشم به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و قصد بررسی موضوع را داشتند که خودروی مذکور از محل متواری می شود ولی ماموران در یک اقدام عملیاتی موفق شدند خودرو را متوقف کرده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی افزود: ماموران با بازرسی از این خودرو، تعدادی مدارک خودرو به نام غیر و همچنین چند جعبه ابزار و تجهیزات اضافی کشف و  متهم برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "قدس" با بیان اینکه در تماس با صاحب مدارک مکشوفه مشخص شد ساعاتی قبل محتویات داخل صندوق این خودرو به سرقت رفته است، تصریح کرد: در بازرسی از منزل این سارق مقادیر زیادی محتویات خودرو کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان با اشاره به اعتراف سارق به 70 فقره سرقت از صندوق عقب انواع خودروها خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده اعتیاد به موادمخدر داشته و به منظور امرار معاش و مصرف مواد مخدر اقدام به سرقت می کرده و با هماهنگی قضائی، شناسایی شکات و مال باختگان و تکمیل پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha