کد خبر: ساخت-۱۳۰-هزار-واحد-مسکن-برکت-طی-۱۸-ماه-ا
۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۷ فروردین، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه در نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حضور پیدا کرد.

در این مراسم که محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی امام (ره) و نیکزاد، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، طی آیینی عملیات ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن برکت و بهره برداری از ۳۰ هزار واحد مسکن محرومین آغاز شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم با اشاره به این که یکی از محورهایی که در دستور کار ستاد اجرایی است، مربوط به بحث ساخت و ساز مسکن در مناطق محروم و حوادث ایجاد شده‌ای است که پیش می‌آید و طی آن خانواده‌ها آسیب می‌بینند، اظهار داشت: امروز سه رویداد را شاهد بودیم که نخستین آن بهره‌برداری از ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده در سراسر کشور است.

مخبر در ادامه با بیان این‌که ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی از سوی گروه‌های جهادی به عنوان مسکن محرومین شروع خواهد شد، افزود: این ستاد همچنین ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را به عهده گرفته است که ساخت آن از امروز آغاز خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به‌ این‌که این واحدها طی ۱۸ ماه ساخته و تحویل وزارت راه و شهرسازی شوند، تصریح کرد:‌ اینکه چه کسانی مالک این واحدها خواهند شد، در اختیار وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha