کد خبر: ساخت-هزار-واحد-مسکونی-توسط-ستاد-اجرایی
۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی در نشست پیگیری اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان که با حضور تعدادی از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، عنوان کرد: در فاز نخست اجرای این طرح، هشت هزار واحد مسکونی در هرمزگان ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد، هزار واحد مسکونی توسط هلدینگ مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بندرعباس احداث خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: احداث این هزار واحد مسکونی با اختصاص زمین در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و با طراحی جدید بر مبنای الگوی محله محور انجام می‌شود.

همتی با اشاره به پیگیری تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر در جزیره هرمز، تصریح کرد: برای تکمیل این واحدهای مسکونی مقرر شد، مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جزیره هرمز با هماهنگی بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و بخشداری، سریعاً اطلاعات دقیق مربوط به پروژه مسکن مهر در جزیره هرمز را احصا و پیگیری تکمیل این واحدهای مسکونی انجام شود.

وی گفت: تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر در جزیره هرمز در گروی همکاری افراد مالک است که زمین تحویل گرفته و وام نیز دریافت کرده‌اند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه تکمیل مسکن مهر در شهر بندرعباس و دیگر شهرستان های استان در حال اجراست که تا پایان سال جاری به نتیجه می‌رسد.

همتی همچنین از پیگیری تامین مسکن برای افراد فاقد مسکن در جزیره هرمز خبر داد و بیان داشت: با انجام مطالعات در جزیره هرمز، به زودی فراخوان ثبت نام برای افراد فاقد مسکن در جزیره هرمز اعلام می‌شود تا در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن برای آنها مسکن ساخته شود.

وی اضافه کرد: در این طرح افراد متقاضی باید ۳۰ درصد به عنوان آورده اولیه داشته باشند و مابقی هزینه ساخت از محل تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت تا این طرح در آینده نزدیک در جزیره هرمز به نتیجه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha