کد خبر: زن‌ها-فرشته‌های-زندگی-هستند
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
زن‌ها فرشته‌های زندگی هستند!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی برنامه، مهمان نهمین برنامه «دعوت» خانواده‌ای از شهر یزد بودند؛ بابا قنبر، همسر و نوه‌هایش. صحبت‌های ابتدایی بابا قنبر درباره دوران کودکی‌اش بود؛ او بیان کرد: پدرم کشاورز بود و یک زندگی روستایی داشتیم؛ در کودکی علاوه بر مدرسه رفتن کمک خانواده هم می‌کردم؛ پدرم را دایی‌اش بزرگ کرده بود و اسباب ازدواج او را هم فراهم کرده بود؛ پدرم بعد از ازدواج به اردکان می‌آید. از همان ابتدای زندگی، مادرم به دلیل وضعیت مالی خوبی که در خانه پدری داشت به پدرم سرکوب می‌زد چرا که پدرم وضعیت مالی خیلی مساعدی نداشت؛ من بچه اختلاف و دعوا بودم؛ پدر و مادرم همیشه با هم مشاجره داشتند اما با وجود اختلافات زیاد پدرم می‌گفت زن‌ها فرشته‌های زندگی هستند حق ندارید حتی پای خود را جلوی آنها دراز کنید.

حتی تا ۱۶- ۱۷ سالگی هم پدرم با اسم مرا صدا نمی‌کرد اما حالا که خودم پدر هستم ناز فرزندانم را می‌کشم؛ ۸ نوه دارم آنها را به آغوش می‌کشم تا روزی دو سه بار آنها را نبوسم آرام نمی‌شوم.

در بخش دیگر همسر باباقنبر از ازدواج خود گفت و بیان کرد: از ازدواج خود بسیار راضی هستم؛ من از راه دور به خانه شوهرم آمده بودم؛ زندگی سختی داشتیم؛ از همان اول زندگی از دوری مادر و خانواده عذاب کشیدم اما زندگی خود را دوست دارم.

بابا قنبر ادامه داد: سال ۵۷ دیپلم داشتم اما بیکار بودم تا این‌که رفتم گواهینامه گرفتم بعد از آن از یکی از دوستانم خواهش کردم روی تا ماشین پدرش کار کنم ظرف ۲۰ روز راننده کامیون شدم؛ اوایل ازدواج با همسرم در دو اتاق خشتی زندگی می‌کردیم.

بخش دیگر برنامه مختص به حضور نوه‌های بابا قنبر در استودیو «دعوت» بود؛ بابا قنبر گفت: ثروت و سرمایه من در زندگی نوه‌هایم هستند. من دو پسر و یک دختر دارم؛ بزرگترین سرمایه برای پدر و مادر داشتن فرزند نیکوست که خداراشکر من از آن برخوردارم؛ من همسر و ‌بچه‌های خیلی خوبی دارم.

در بخش پایانی برنامه حجت الاسلام برمایی بنا به پیام‌هایی که مردم در صفحه مجازی برنامه ارسال کرده بودند از بابا قنبر خواست تا بخواند؛ او هم خطاب به محمد برمایی گفت: برای همسرم می‌خوانم؛ این آواز را در زمان نامزدی هم برای او می‌خواندم؛ سپس آواز و صدای دلنشین و شیرین بابا قنبر فضای استودیو «دعوت» را پر کرد.

ویژه‌برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی کشاورز، سردبیری محیا اسناوندی و حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی کارشناس خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که امسال با حفظ رسالت ذاتی خود یعنی پرداختن به مبحث مهم خانواده و با رویکرد اصلی نگاه ویژه به خاندان و بزرگ خاندان ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۱۵ پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha