کد خبر: زنگ-صلح-و-دوستی-در-مدارس-خراسان-جنوبی-نو
۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
زنگ صلح و دوستی در مدارس خراسان جنوبی نواخته شد

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، طی مراسمی صبح سه شنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی، زنگ صلح و دوستی به طور نمادین در دبیرستان شهید کوشه ای بیرجند نواخته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: جمعیت هلال احمر تلاش دارد بر اساس وظیفه ذاتی خود به همه اقشار آموزش‌های لازم را ارائه دهد.

محمد رضا رضایی ادامه داد: دانش آموزان پلی مناسب برای رسیدن به آموزش همگانی و توانمند کردن خانواده ها از طریق آموزش هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح دادرس در مدارس استان بیان کرد: همه ساله این طرح در ۱۵۰ مدرسه که دارای کانون هلال احمر هستند، برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: طی سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز مقطع هشتم در قالب این طرح از آموزش های امدادی بهره مند شدند.

رضایی بیان کرد: حمایت از سرمایه های ملی، کاهش سطح آسیب پذیری منابع انسانی در حوادث و سوانح، آموزش مهارت‌های امدادی، خودامدادی و ایمنی برای دانش‌آموزان از جمله اهداف طرح دادرس است.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس در سطح کشور بیان کرد: جوانان جمعیت هلال استان در طول ایام تحصیلی در راستای رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی، همکاری های لازم را با مدارس خواهند داشت.

رضایی ادامه داد: ارائه آموزش فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس از دیگر برنامه های هلال احمر در مدارس استان است.

وی با اشاره به اهداف نواختن زنگ صلح و دوستی در سال جاری بیان کرد: دانش آموزان باید بدانند که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین روش برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی در شرایط کنونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha