کد خبر: زمین-مورد-نیاز-برای-ساخت-مسکن-ایثارگرا
۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح الله حقیقی در جلسه امضاء تفاهم نامه تأمین زمین برای ساخت مسکن، اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: در استان زنجان به خانواده معزز شهدا و ایثارگران توجه ویژه ای می شود و در قالب برنامه های فرهنگی و همکاری مشترک با صداوسیما، شاهد تولید برنامه های فاخر از زندگینامه شهدای شاخص استان همچون شهید شهریاری دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان هستیم که برای این برنامه وزیر دفاع، رئیس سازمان انرژی اتمی، استانداری، سپاه و صداوسیما با هم همکاری دارند.

وی برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان را یکی دیگر از برنامه استان برای پاسداشت مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران برشمرد و افزود: دبیرخانه کنگره فعال و وظایف اعضا مشخص شده است و انتظار داریم بنیاد شهید نیز در حد توان برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره در سال آینده همکاری و مشارکت داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در زنجان گفت: امروز تفاهم نامه تأمین زمین برای ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی و اشتغال و کارآفرینی برای ۱۲۵۰ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد امضاء شد.

او زنجان را یکی از استان های موفق در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن بر شمرد و افزود: سهم استان از این طرح ۳۵۰۰ واحد بود که با تلاش بسیار به ۱۸۷۰۰ واحد افزایش یافت و ۶۰۰۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان پیمان سپاری شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این جلسه با قدردانی از مهمان نوازی مسئولان استان گفت: زنجان و شهدا و جانبازان استان سهم و نقش بزرگی از دوران دفاع مقدس دارند و ما در بنیاد شهید در حد بضاعت در خدمت خانواده شهدای استان هستیم.

سعید اوحدی به تفاهم های منعقد شده در زنجان اشاره کرد و افزود: بنا داریم تا ۲۲ بهمن در ۲۲ استان کشور ساخت منازل ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را با حضور رئیس جمهوری آغاز کنیم.

او همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی واگذاری زمین برای ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با ۱۶ سال گذشته خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha