کد خبر: رویداد-ملی-تجلیل-از-مدافعان-سلامت-برگز
۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
رویداد ملی تجلیل از مدافعان سلامت برگزار می شود
 
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، در این جلسه دکتر فتاحی معاونت انتظامی، دکتر تاجرنیا معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر جهانگیری معاون فنی و نظارت، دکتر کاظمی رییس صندوق رفاه و دکتر کرمانپور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی و دکتر جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و  اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر قاسمی رییس شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما و دکتر چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران حضور داشتند.
در این نشست در خصوص وضعیت برگزاری رویداد با توجه به همه گیری کووید 19 بحث و بررسی و مقرر شد که این مراسم در تهران و مراکز سازمان نظام پزشکی در مراکز استان و شهرستان‌ها بصورت همزمان در تاریخ بیست و نهم مرداد ماه و با رعایت کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها برگزار و بخش‌هایی از مراسم نیز به صورت ارتباط از راه دور، آنلاین برگزار شود.
یکی از تصمیمات این نشست نیز این بود که با توجه به حماسه‌های فراوان ثبت شده توسط پزشکان و کادر درمان در مقطع زمانی همه گیری کووید ،19 تمرکز اصلی این رویداد بر تجلیل از مدافعان سلامت و بخصوص شهدای مدافع سلامت باشد.
دکتر حسین کرمانپور به عنوان دبیر این رویداد انتخاب و شرکت فامور هم به عنوان مجری برنامه مشخص شد. همچنین اعضای کمیته‌های اجرایی، جذب حمایت مالی و اطلاع رسانی این رویداد نیز معرفی ‌شدند.
در خصوص طراحی پویش و طرح شعار اصلی رویداد هم پیشنهادات مختلفی مطرح و پس از بحث و بررسی در نهایت پویش «جان ما، ایران ما» مورد تصویب قرار گرفت.
براساس برنامه ریزی ها مقرر شد که در جهت اطلاع رسانی عمومی از ابعاد مختلف حماسه ایثار و شجاعت پزشکان و کادر درمان، تلاش شود که در روزهای پیش رو تا زمان برگزاری مراسم اطلاع رسانی رسانه ای، فضای مجازی و محیطی در خصوص تکریم جایگاه پزشکان و سایر اعضای کادر درمان انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha