کد خبر: رونمایی-از-نماهنگ-رویای-ایرانی-در-برنا
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
رونمایی از نماهنگ رویای ایرانی در برنامه "یه روز تازه"

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ در برنامه امروز "یه روز تازه" نماهنگ رویای ایرانی با حضور علی شمس تهیه‌کننده و سیدمیثم سجادی کارگردان و رهام نصیری و سیدامیر محمدکاظمی بازیگران این اثر رونمایی شد.

علی شمس درباره این اثر توضیح داد: اثر "رویای ایرانی" قسمت ششم از نماهنگ سریالی است که پنج قسمت اول آن را قبلا کار کرده‌ایم و امروز قسمت ششم آن رونمایی می‌شود. این اثر محصول موسسه ماوا است و در آن سازهای الکترونیک برای نخستین‌بار در سرود ایران به کار رفته‌اند. رده سنی این نماهنگ هم کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: یکی از مشکلات این حوزه این است که واژه کودک و نوجوان کنار هم می‌آید، در صورتی که دنیای هر دو جداست. نوجوان تلاش می‌کند که بگوید من کودک نیستم. سعی کردیم تا این فضا را تثبیت کنیم. نوجوان از دنیای کودکی خود فاصله بگیرد. خوشبختانه تلویزیون پخش خوبی داشت و در فضای مجازی هم نوجوانان استقبال کردند.

سیدمیثم سجادی کارگردان رویای ایرانی با اشاره به فضای جاری داستان این نماهنگ گفت: ما ۵ کاراکتر اصلی داشتیم که در هر بخش تکرار می‌شدند. این کار یکسری سختی‌ها داشت که باید مدل کار را طراحی می‌کردیم. به نظرم با اینکه فضای کودک و نوجوان بی‌نهایت دنیای جذابی است و نسبت به فضای بزرگسال سخت‌تر است، اما تعداد آثار تولیدی برای این رده سنی بسیار کم است.

در ادامه رهام نصیری از بازیگران این نماهنگ گفت: من ۱۳ ساله هستم. این کار تجربه خوبی بود، هم خوشی و هم سختی کنار هم بود.

سیدامیر محمدکاظمی دیگر بازیگر این نماهنگ نیز گفت: به نظرم کار خیلی خوبی بود. خوشحالم که کنار آقایان سجادی و شمس کار کردم. من قبلا تیزر کار کرده بودم اما نماهنگ را برای نخستین‌بار تجربه کردم و من هم مانند رهام ۱۳ سال سن دارم.

لازم به ذکر است بعد از صحبت‌های عوامل این نماهنگ؛ برای اولین‌بار و از قاب شبکه پنج سیما و برنامه "یه روز تازه" نماهنگ رویای ایرانی قاب پخش شد.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha